radioaktivkaffe og dritt te poser fra sykehusene

mRmomRmo Innlegg: 187
redigerte april 8 i Helse

det så sykt med talkum stoffet i ørkenen det lukte så jævlig brekninger av det heilt forferdelig drepe virus i scorpion basj. men det syns det sette seg fast inni strupen det går millioner av mikroskopiskglass så flasse huden av i uker millærder tynne blodårer så blir så feite men det ligge inni halsen kver gang det komme kontakt strontinum så får man brekninger reagerte med alt av tobakk og sånt men fekk ikke sånne frysninger av legge spill hånden på bordet mange år siden det fjerne og kolesterol men forhuden måtte av det va en lada diruetin fra ebay antik. de meinte det va forskjelige energier som millisivert pr pill og de meinte at det var en energi fra plastikk og msia og msib energy som motte passest på å ikke få i seg fra en lipton is te pose

syns det var adrenalin blokkere i den kaffen og men når de ser på radioaktivitet så ser de på det så et sprettbal bildet som røngten

syns de te posene e så jøvlig hjerne plombasjon men hvis du drikke 2 så meine de e bedre liksom

men de øddelegge alle teposer i butikkhyllene syns det noge med filteret i butikkposene så kvikkende sjøl om eg ikke drakk så kaffe før eg var 29 28 30 for eg syns eg var vaksinerte

Kommentarer

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.