kompani lauritzen

helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 64

jeg har med undring observert ...forholdsvis oppegaende mennesker leke i krigslignende situasjoner ...der de frivillig utsetter seg for blod svette og tarer. ...det er bare det at noen her ..er helt pa jordet ..ikke bare pa jordet ,...men pa feil jordet.  krig dreier seg pussig nok a eliminere fi...det er en grunn til at vi far utlevert vapen ..og skarpe skudd...krig ..militaret ..er ingen lek for avdanka kjendiser ...dette er blodig alvor ..ikke tull og toys ...og mote begrepper ..tatt frem fra naringslivet og patetiske treningsstudioer...nei krig er noe helt annet enn underhodning ....skulle de pa dod og liv lage ..ett slikt program ..kall det haukepatruljen ...link det mot speideren ..og goda gamle baaden powell ...han var en frikus ...ill rest my case..

Kommentarer

• Børre Bjerkland Børre Bjerkland Innlegg: 112

Dette var barne tv for voksne

• helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 64

etter a ha lest ett innlegg..fra en av deltagerne..som mente at befalet utstralte autoritet og sikkerhet..og at det var derfor alltid menn  snakket om sin tid i forcen ..ikke for a helle malurt i begeret ditt ..men sanheten er seff en helt annen..vi hatet hvert sekund..og brukte all var energi til tull og toys ..etter a ha vart pa brakka pa evjemoen i ett minutt..hadde vi hengt opp billy dimmekalendere over senga..da sersjanten sa dette fikk han epileptisk anfall og skrek..men dere har ikke fatt utlevert effekter enda..over hoytalerne spillte veteranene dimmetvist ..for a mobbe oss blodtapper...jeg hadde havnet i noe som het skolekompaniet...var nylig blitt indusrimekkaniker og var dritlei skole...hvilken fordel har jeg av dette tullet ..du slipper a havne i gokk...greit nok hvor skal jeg underskrive...du er alrede innrulert...siden ble jeg sersjant ..sa en offiser....gentlemann har jeg alltid vart....i rest my case..

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.