nummerelogi og tallene 53 og 9

helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 606

våknet nylig....les nå---hadde som vanlig en mystisk drøm...jeg hadde en periode ..da jeg var hekta på okkulte emner ...har sikkert halvannen meter med bøker vedrørende dette..... i radio 1 hadde jeg ett program som jeg kalte onkel helges okkulte hjørne...spådde lyttere på direkten med tarot kort osv.....morro for unga....nok om det ...jeg er født i 53..og summen av tallene av -- min totale fødsel dvs ...dag ..mnd år ...blir 9...videre har tallene 3 og 6 ..også blitt med på lasset ...på min dør her på bruket står tallene...210 ..som blir til 3 ...på lambertseter .i.langbølgen....6....var leiligehetsnummeret 303...som også blir 6 ...de som har litt peil på tesla...ikke bilen men mannen vet at han var helt med på tallene ,,3,,,6,,,9,,,, dersom man er en relegiøs kis ..så vil man oppdage at nesten alle relgioner har ett meget seriøs holning til tall.....til og med de største genier,,,gjennom historien ..fintenkte på dette ... hyggelig at dere klarte å stave dere gjennom så mange bokstaver ...som til sammen blir til og og setninger ...takk for fremmøte ..og god natt

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.