helge hofsvang er en superbruker av Dagbladet debatt

Lars MoanLars Moan Innlegg: 164

Jeg blir fryktelig misunnelig når jeg ser hvor fritt og hemningsløst helge hofsvang benytter seg av Dagbladet debatt. Han er rett og slett superbruker!

Kommentarer

• Reidar kaarbøReidar kaarbø Innlegg: 53

Enten det, eller så sover han utrolig dårlig om natten :-)

• helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 519

vel som pensjonist under corona ..så sitter man her på cellen sin og får ikkel ov av de blå brune å spasere i fri luft ..så da må man bruke ytringsfriheten ..jeg er en gammel radio kis ,,da snakket vi ,,nå skriver ,,vi viva la norvege..

hei lars ..la oss møtes ..når ..vi kan ta en bayer på byn ..du virker som en kis ,,man kan kalle for en kammerat ..og husk misunnelse ,,er for borgerskapet ..snaiks ..

veldig bra men sammtlige kommentarer blir sensurert ..hørte jeg kina

• Lars MoanLars Moan Innlegg: 164

Hei, Helge! Syntes du antydet en personlig erfaring med jobb i media, jfr. "jeg er en gammel radio kis". Når jeg går inn på Dagbladet debatt, er det ett navn som lyser mot meg: "helge hofsvang". Og hvert innlegg har nesten ikke lesere. Er det god mediebruk? Jeg mener nei. Verken du eller Dagbladet debatt tjener på dette.

For over 2500 år siden fantes en mann som het Æsop. Han lagde fortellinger med et moralsk budskap, kalt fabler. Og en av de mest kjente av Æsops fabler, handler om gjetergutten som ropte "ulv" når ingen ulv var. Han ropte det så ofte, at da det ble alvor, og ulven faktisk angrep, var det ingen som hørte på ham. Fortellingen endte tragisk.

Jeg tar gjerne en pils på byen med deg, Helge. Men først må du slutte å rope "ulv, ulv". Du må rett og slett begrense ditt antall innlegg på dette forumet. Jeg drikker bare med måteholdne personer!

Hei, helge hofsvang! Jeg startet tråden "helge hovsvang er en superbruker av Dagbladet debatt" til ære for deg! Derfor er jeg skuffet over, at du ikke svarer.

har svart ..svarer enda en gang ,,vi blir sensurert ,,min mor og far måtte flykte ..til ..stockholm ..under ww2 ..min far og min familie laget illegale aviser ..og gestapo ..satte ikke pris på det ..i dag er det selve dagsavisene ..som ikke tåler ..vox populi ...ill rest my case..

Ok. Du har svart. Men mitt siste innlegg om å unngå å rope "ulv" i utid, jfr. Æsops fabel; det har du ikke svart på.

Dessuten har du en form på dine innlegg som ikke samsvarer med vanlig, norsk rettskrivning. Men du sikter deg kanskje mer inn mot avantgarde-publikummet?

Jeg respekterer deg, og synes din forhistorie er rørende. Men vanlig debatt-skikk funker best på dagbladet debatt - på samme måte som den gjør det ellers i den meningsytrende verden. Men tommel opp for at du ytrer deg! Anken min mot folk, er at de ytrer seg for lite. I så måte, er du et friskt pust!

la oss ikke dvele med svada ..livet er for kort min venn...tro det eller ei..vi skal alle dø --ærrkefært--spørsmålet ..er når ..jeg akter å bli i denne jammerdal ...i minimum 25 år ..til ..alt etter det ..tar jeg som bonus ...god natt...

Du mener altså at du skal gjenta deg selv i 25 år? Skal Dagbladet debatt teppelegges med dine kommentarer i 25 år? Da bør vel Dagbladet debatt legges ned, først som sist. Hvis alle som leser Dagbladet debatt de neste 25 årene skal lese bare innlegg av helge hovsvang, bør psykiatrien gjøre seg klar.

For da får vi en ny diagnose innen psykiatrien: helge hofsvang fatigue. Altså drepende trøtthet etter lang tids eksponering av helge-hofsvang-innlegg på dagbladet debatt.

Men dette mener du vel ikke, helge? Skal du plage folk i 25 år?!? Det høres fryktelig slitsomt ut. Nei, da flytter jeg heller til nord-korea. Der kan man nyte absolutt stillhet. Og du får velge fangeleir! Da ville jeg valgt en fangeleir som ligger lengst mulig unna deg, helge! Jeg hater personer som ikke greier å begrense seg!

Norge er en av de første nasjonene i verden med en konstitusjon i tråd med menneskerettighetene og den franske revolusjon - gud som jeg elsker dette landet! Norge er kjempers fødeland!

Men hvis helge hovsvang holder på mye lengre nå, søker jeg asyl i Nord-Korea. Jeg orker ikke mer!!

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.