Norge innbyr til asylsøkere å komme med falsk pass og ID identitet.

hvordan er det mulig at myndighetene godta alle med falsk pass og identitet da man nå gjenopptar asylsøkere som får gjenopptatt sin sak da det var straffbart at noen ble et Straffet for dem ble avslørt for falske pass og identitet. Er det riktig at alle som kommer vet at dem kan komme med falske pass og ID ?

Kommentarer

• Børre Bjerkland Børre Bjerkland Innlegg: 59

Ingenting er umulig m3d denne regjeringen

• André JoakimsenAndré Joakimsen Innlegg: 3

Si meg, om du selv var i samme situasjon, ville du vært veldig nøye med å oppgi riktig personalia og opprinnelse hvis du hadde inntrykk av at en liten "rettelse" ville ført til at du fikk en trygg tilværelse langt borte fra krigen du ville bort i fra?

Nei, ikke jeg heller.

Selvfølgelig er det drittsekker og kriminelle som hiver seg på for å prøve å utnytte situasjonen, men hvordan skal du se forskjell? Er det bedre å stenge alle ute for hindre mindretallet som lurer oss på feil grunnlag eller bør vi ta sjansen på å hjelpe noen som lever i krigssoner og risikerer livet hver dag selvom vi får med noen luringer på lasset?

Når tyskerne inntok Norge var det mange som flyktet til, blant annet, Sverige og Storbritannia. Hadde det vært riktig å arrestere disse og sende dem tilbake fordi noen få av dem kanskje kunne vise seg å være kriminelle? Noen av våre foreldre, besteforeldre og oldeforeldre overlevde krigen fordi de kunne rømme til andre land og bli der til krigen var over. Etterpå dro de hjem og hjalp til med å bygge opp landet igjen. Det synes jeg vi bør kunne forvente av de som flykter fra krig i dag også. Og jeg synes det er riktig åvære medmenneskelig å hjelpe folk i håpløse situasjoner.

• Rolf AanensenRolf Aanensen Innlegg: 4

Norge er blitt sånn-og spesielt den ventrevridde presse med Dagbladet i spissen at det nytter ikke å komme med kritiske meninger lengre.Da er man rasist og intolerant.Det nytter ikke å diskutere med folk som tror på sine egne løgner og mener de har enerett på sannheten.Alle andre meninger skal sables ned.Uansett.så hva står man igjen med da dere ventrevridde-jo et polarisert samfunn.Men dette kommer dere aldri til å forstå,-fordi sannheten eier dere,-og den politiske korrektheten.

Trist er det.

• Rolf AanensenRolf Aanensen Innlegg: 4

Andre joakimsen.

Hvorfir trekker du inn andre verdenskrig.er det virkelig mulig å bli så teit.Må jo være sv mann du for å være så naiv.

Pølsevev er det👌

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.