jean michelll jarre og ett ikke ukjent brylupp i monte carlo..

helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 606

tilfeldighetene gjorde at familien ..dro på interrail ..gjennom europa 1 mnd ,,til ende ..vi bodd e da noen dager i cannes ..jeg foreslo for ugla ..at vi tok toget ..til monte carlo ..der var det ett helvetes liv ..sjefen skulle gifte seg med en ugle fra down under ..dette kunne jeg skrevet en bok om ..og tar jeg ikke feil ..så har mange gjort det ...nok om det ..nå skal vi spise med stil ..la oss dra på cafe de paris ..ha ..ha ..alt var fobeholdt kongehusene i europa ..inklusive sonja og harald ..som suste forbi i en rolls royce 68 modell ..tar jeg ikke mye feil ..vi endte opp på macern ..ungene ..kaller de englebarna ..hedda --trym ..og gard ..hels hemat ..så kom kvelden ..jarre skulle ha en helvetes gratis gig i havna ..og der ver vi ..titalls meter med stillasser i vannet ..laser alt hva hjertet begjører ..jeg gledet meg som ett barn ..ugla sa ..barna må sove ..vi må dra ..tror dere ikke at jeg ble med på lasset ..er det mulig å være så idiot..bare jeg tenker på det får jeg lettere..anfall...idiot ..i dag ..hadde jeg sagt ...undertegnede blir ..ryktene går ..at dette var en av hans beste live gig ..sitter og trøster meg med skiva ..oxygen..æærrkeefæært---

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.