nå dør vi alle

helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 519

det er pussig ..jeg har laget x antall innlegg ..men i følge dagbladets logg ..har jeg aldri fått en kommentar ..hvem styrer dagbladet ..cia..kgb..kongehuset ,,stay behind ...go forvard jr, ...vox pouli ..kven kveit ..kjør debatt ....dette blir for dumt ...usa ut av vietnam ..sovjet ut av tjekko ..hvem ..hva hvor og når ..er dere redde for dagbladet ...kjør debatt godtfolk ..drit i borgerskapet ..og cia ..ta ..dere ..ett ..stev..

Kommentarer

• Reza MohseniReza Mohseni Innlegg: 2

Det er få grunner til det:

• færre enn 30% leser nyheter, og mest sannsynligvis fordi de har mistet tillit til nyhetsmedia og dagens tafatte såkalte "copy & paste journalister".
    • debatt forumene er en etter en blitt fjernet... og når demokratiet svikter og har lagt seg i dødsleien, tror jeg nok folk flest har gitt opp.
    • så har vi jo og det at frykt i folket, gjør folk flest motløse. dette skaper "the herd mentality".

• helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 519

hei reza .. det er flott at noen ,,fremdeles kan sette sammen ord ,,til setninger og fremdeles ,,ikke miste tråden ,,det er håp ,,for menneskeheten ,,peace ,,and love ,,h,h,

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.