landfaderen og undertegnede

tøff overskrift ..tenkte at ledelsen i dette såkallte dagbladet ..måtte ha mot ..slik at undertegnede ..kan få lese ..det folket måtte mene ..vedrørende ..mine rørende ...innlegg..jeg vet ..atv ..jeg ..bare ..er ..ett.vanlig ..meeneske ..jeg .later ikke som ..om jeg ..er noe ..annet ..derfor ..har ..samfunnet ..vørt ..redd ..for .meg ..til og med ..fagforeningingene ..mente ,at ,jeg ,var ,,persona ..non grata ..men en gentleman ..lar ..seg ikk e ..stoppe .av..sludder og bakvaskelse ...hvem avduket ..illegales .presses ,,monument på lapsetorget ..sammmen med ..kong olav ..jo min ..far ..til venstre på bildet ..gutta er helt like ..ærrkkeefæært--dette er fakta ..og nå vil ikke dagbladet ..eller cia ..la meg få lese folkets dom over mitt sludder ..her i avisen ...forslag ..de ..som har kommentarene ..kopier de ..pr ..post ..send de til ..st,elisabethhjemmet..munkerudveien ..52 ..1165 ..oslo ..så vil min advokat og undertegnede ..sende ..det ..direkte ..til menneskehetsdomstolen i strasburg ..nb...full t ...navn og adresse ..voz populi..peace and love ..vi folket ..kødder man ikke med--god ..natt

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.