jens bjørnebo ...og ..selvsomme tilstander

helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 606

på nrk ..arkivet ..og en av mine helter ...jens b ..for en kis ..jeg var litt for ung..til å skjønne bæret ..gjør jeg det nu ..nei ..litt mye .gidder iike å skrive ..innledningen på nytt ..muligens ..noe mye ..the fat trout..the choice for christmas ..garantert i j,b, ånd ,,kort ..sagt undertegnede ..er en kjernekar ..ærre mulig ..ja sa min mor ...ærrkkefæært---jeg tar meg en bayer ..skullebare mingle ..hørte ikke..jyr.. min..far ..var en skolelærer ..hans far ..det samme ,,halve familien er dierektører ..redaktører...sjefer i forcen ...overleger ..proffesorer--og gudene vet hva ..glemte jeg advokater ..buhu..æærkkefæært--..prester ...holdt på å si gud og hvermann ..det skulle ha tatt seg ut ..jeg føler meg ikke bra ,,jeg heller ..uansett i følge min mor ..så er jeg ,,en cool kis ..velsigne henne ,,amen ..han ..les jb..dersom du skulle ha skrevet romanen i dag ..hva ..-da..det ville ha bliitt..en meget sterkere roman ..sitat slutt..slike kiser ,,finnesikke i dag ...livet har blitt for kjipt.

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.