hvor ble det av insektene del 2--

helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 503

sitter og ser på familien durells greske ---sirissene synger ..og alle er glade ....er det bare meg som savner insektene...jeg er ingen ekspert ..da må dere kontakte ..min storebror trond ...det han ikke vet ....vi jaktet på insekter i østmarka ..med store hover ...spennende ...-etter på en liten cola ..på rustadsaga ...uansett ..jeg har en liten teori...omhvorfor insektene forsvinner ...dette kommer selvfølgelig en mengde forskere ..som sitter i lomma på ultrakapitalen ..til å benekte ...teori følger ...3..4..5...generasjons..data og mobil nett...setter ut flere og sterkere antenner ..disse forstyrrer insektene ,,kort fortalt ..de finner ikke hjem..resultat...hasta la vista baby .....ill rest my case--

Kommentarer

• Lars MoanLars Moan Innlegg: 161

Hei, helge hofsvang! Jeg startet tråden "helge hovsvang er en superbruker av Dagbladet debatt" til ære for deg! Derfor er jeg skuffet over at du ikke svarer.

Lurer litt på om Dagbladet debatt kneler. Jeg fikk seks svar på mine innlegg skrevet på mandag (19. april 2021). Men etter å ha lest det første, finner jeg ikke de andre fem.

Er Dagbladet debatt et "debatt-forum-holocaust"? Du bretter hjerte og hjerne ut, og skriver det beste debattinnlegget du noen sinne har skrevet. Så slettes det av Dagbladet.

Helt konkret spørsmål til deg, helge hovsvang-: Har du svart på min tråd med tråd-tittel "helge hovsvang er en superbruker av Dagbladet debatt"? Hvis svaret er "ja", har dette svaret blitt slettet, for jeg har ikke sett det. I så fall sensurerer Dagbladet debatt.

Og hvis Dagbladet debatt sensurerer, hadde det vært hyggelig å bli informert på forhånd. Jeg skriver ikke på forum som sensurerer meg.

• helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 503

hei lars ..tror du har rett ..takk for hyggelig tilbakemelding ..men jeg kan heller ikke lese kommentarer ..innlegg som andre har startet ..etter å ha lest mine søte skriblerier ..så her må det være tknisl leif ...eller sensur..

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.