ragnarokk...armagedon,,,end of days,,,,mamma,,,,

helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 503

her henvises ikke til ragnarock ,,1973 ,,i holmenkollen ,,med popul vuh ,,mungo jerry ,,og fine greier ,,jeg var bare 19 ,,da ....i was only 19 ,,,when i went to vietnam...nei ,,her snakker vi om slutten på menneskeheten...slik vi kjenner den i dag ...da skal selve antikrist komme ..de fire ryttere ...og saker og ting vil skje ...ærrkefært---uansett ...her på klosteret er det pussig nok ..noen kristne ...en av gutta ,,er helt hekta på de greiene ,,,der ...jeg har aldri likt faget kristendom..ikke min far heller ..selv om han var lektor ..allrede i 1933....han lå lysår foran...han lå så langt foran ..at han slapp å stille klokka til sommertid...han var der alt ...skjønner ru,,,ingen av oss ,,tre barn ble døpt..trond..hilde,,,helge,,,det er meg ...ingen av mine barn heller,,,gard ,,trym,,,hedda,,eller englebarna..som ..min x og jeg kaller ..de ...våknet nu ,,klokken 0444..da fullmånen,,skinte rett i ansiktet mitt..veldig vakkert ...tar meg en skarp vsop...en liten trøst må man ha ....når man skriver om ragnarokk....grøsss,,,,i følge bibelen ..skal det bli vulkanutbrudd...flom..storm...pest...noen som kjenner seg igjen....eller hva erna..raymond...kjell arne...åpne kranene nu..mens det fremdeles brygges øl...for når den fulle panikk setter in ,,blir jobb ,,,det siste man tenker på ...skulle selve antikrist dukke opp ,,så må han nødvendigvis være født alt ...kan han stemme frp. ..eller er han en neonazi ..fra ungarn..spennende tider ..som sagt ...tar meg litt vsop..blir tørst av undergangen ..men det er vel bare en overgang ...det gjlder å ha en smittsom latter ..som hr. mathisen sa på you tube ....ok ..folkens ..vil dere ha greie på fortsettelsen ..les bibelen ..god morgen ..og god natt...

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.