dronning gambit ,,vs,,blues brothers og vaktmestre ,,,generelt

helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 606

har nettopp sett ferdig en herlig sjakkfilm,,serie ,,,nydelig rørende og smart ,,,vedkommende vokste opp på ett barnehjem..lærte å spille sjakk av vaktmesteren i kjelleren,,,,i filmen blues brothers ,,vokste gutta også opp på ettbarnehjem,,men trøsten og visdommen lærte de fra vaktmesteren i kjelleren,,kjenner meg godt igjen for jeg var vaktmesteren i kjelleren på bupa,,valbrottveien ,,tilhørende sykehuset drammen ,,jeg var seff, ikke det man muligens i bupa forbinder med en vanlig vaktmester,,min far var en personlig venn med haakon,,fra det ikke ukjente galleriet i tigerstade n,,han sponsa til og med en egen fløy på hennie onstad kunsrsenter ,,der hans store samling nå er utstilt ,,nok om det ,,jeg var med i kunstklubben på sykehuset ,,vi kjøpte inn kunst for hundretusenvis av kroner ,,hvert år,,,jeg hadde min egen kunstutstilling i kjelleren og ble ugle sett ,,som den idiotiske vaktmesteren på bupa ..av psykolger ,,psykiatere ,,overleger ,,og gudene vet hvilke flotte titler idiotene brisket seg med ,,,saksopplusning ,,,vaktmestere kan også spille sjakkk...ill rest my case,,

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.