o ,,lucky man ,,malcolm mac dufy ,,and me,,,

helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 606

vel ,,mine damer og herrer ,,har kjørt en lav profil ,,de seneste dagene ,,våknet 0444..fight 4 fight ,,en enorm veps surrer rundt hodet mitt ,,enda jeg har bedt vedkommende å stikke tilbake til sin mor ,,,ææærrkkefæært....gode ting ,,lar seg ,,ikke stoppe ,,ps,,vepsen ,,,skygga banen,,,men ikke jeg,,,,regner med at de fleste av dere ikke har hørt om filmen o lucky man ,,,han heter ikke mac dufy ,,skal gi dere en pekepin,,,clock work orange ,,,4 the fin smeakers off us ,,intelegtual people ,,,if there is enoone ,,left ,,,noen må ligge lysår foran ,,og det gjør vi ,,,,tar meg en liten glenfiddich ,,12 år ,,såpass har vi fortjent,,,positive,,living ,,in a negative times,,,eller hva ,,guttaa,,,ps,,,husk vi var unge ..en gang ,,les yngre ,,vi er fremdeles de yngste i byn ,,eller ,,,sitter her og myser uyover livet ,,og ingen kan stoppe mine tanker ,,selv om en gjeng med mørke fugler ,,prøver å ,,komme inn ,,via min terrassedør,,,,makan,,mine vakre ,,frie ,,tanker ,,fra min far ,,og hans far ..og alle oss frie vesener ,,vil for alltid ,,seire ,,,peace and love ,,brother ,,

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.