Hagefest - Bruk av pop up telt med korona restriksjoner

For en tid tilbake sesong to av NRK-serien «Exit» rullet over TV og PC-skjermene i norske hus og hytter. Exit er selvsagt ingen dokumentar, likevel er serien basert på ekte historier fra ekte mennesker i finansmiljøet som fester helt uhemmet i pop up telt, som de kjapt smeller fort opp, for så ta det fort ned igjen, hvis noen varsler Politiet. Det er derfor på tide at vi tar et oppgjør med virkelighetens Exit-menn

Hvordan står det så til med virkelighetens party glade gutter, i sine fancy pop-up telt?

Nordmenn flest føler på en avsky når de får presentert historier som framkommer av Exit-serien om lemfeldig omgang med dop, prostitusjon, overforbruk, innsidehandel og en brutal kapitalisme. For meg er kampen mot forskjells-Norge og Exit-gutta vår aller viktigste sak. Vi ønsker færre milliarder som gjør som de vil, og ikke respekter lover og regler.

Hvis man allikevel ønsker å gjøre et arrangement på en lovlig og ryddig måte, kan man finne pop ut telt her https://www.garasje-bobiltelt.no/pop-up-telt/

🙂

Kommentarer

• Lars MoanLars Moan Innlegg: 276

Takk for et godt innlegg! Jeg har fått beskjed av myndighetene om å skifte ut energi-sløsende lyspærer med sparepærer. Min nye støvsuger vil i fremtiden være effekt-begrenset for å ytterligere spare strøm.

Men Elon Musk kan investere milliarder i Bitcoin. Bitcoin er, nest etter Saturn-rakettene som sendte mennesket til månen, noe av det mest energikonsumerende som er skapt i menneskehistorien. Problemet er at mens Saturn-raketten brukte enorme energimengder noen få minutter, pågår den enorme energisløsingen til Bitcoin 24/7/365.

Hva har dette å gjøre med dine refleksjoner rundt nrk-serien Exit, spør du kanskje. Ganske mye, mener jeg. En økonomisk elite vil raskt korrumpere og opptre umoralsk.

Demokratiet kan med letthet plukke unoter i finanseliten. Men da må vi ha politikere som virkelig representerer folket. Demokratiet vet alltid best! Derfor må vi ha politikere som lytter til folket, og ikke eliten. Sverige er et mer elite-tro samfunn enn Norge. I hvilket land ble covid-19-epidemien best bekjempet? Jeg bare spør!

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.