Hagen Saken

Ikke vet jeg hva som er sant Men Stakars Hagen Skyldig eller ikke For politet er liksom ikke mine beste venner etter år i fengsel Men jeg er opptatt av et godt og ikke minst et trygd samfunn Og da må vi ha rette folk på viktige stillinger Alle de beste folkene forsvinner fra staten Og jeg vet veldig godt Hva jobben til politiet går ut på Det er nok sammensatt at de beste slutter Men vi kan begynne med og doble minst kanskje Ti ganger For jeg håper at alle vil at vi skal ha et samfunn som er trygge i Og i Hagen saken burde vi våkne Alle såkalte ekspert kommentatorer er i sin beste alder når det gjelder kompetanse Og da sier jeg stakkars Hagen Når saken er lagt ut til en vernet bedrift Nå setter jeg det på spissen Noen blir sure Men det tåler jeg Men når alle de beste innen politiet Sitter og kommenterer for media Og jobber for forsikring Er det noe som ikke stemmer Gi de lønn som fortjent jeg blir skremt når jeg tenker på det Våkn opp politikere

Kommentarer

• Tore KarlsenTore Karlsen Innlegg: 2

Jeg har aldri sittet i fengsel, men sitte på glattselle 2 ganger og begge gangene tok politiet feil.

Den aller værste opplevelsen jeg har hatt, var da den første kona ble myrdet inne i vårt eget hus av naboen. Jeg ble forsøkt presset til å tilstå. Under kryssforhør og sterkt forvirret svarte jeg noe feil og de maste at jeg bare måtte tilstå.

Jeg tilsto ikke og antydet at naboen var mulig gjerningsmann.

Det jeg ikke visste og som forhørsleder ikke gadd undersøke var at konas drapsmann var tatt for sjekkbedrageri av hennes sjekkhefte samme dagen og satt inne i samme bygning samtidig mens de forsøkte å presse meg til å tilstå.

Først dagen etter, greide de å koble riktig.

Politiet har aldri til dags dato bedt om unskyldning. Dette hende for 34 år siden, men fremdeles ser jeg politiet oppføre seg som idioter.

• Kaja Graff HusterKaja Graff Huster Innlegg: 9

Jeg tror nå ikke at Tom Hagen er så uskyldig som han gjerne vil fremstå. Hadde han vært min far, ville jeg ha bombadert ham med masse spørsmål. Ekteskapet så jammen ikke ut som en dans på roser. Tom Hagen sier at han ikke er opptatt av penger. Hvorfor er han da milliadær. Jeg blir kvalm av Hagen familien.

Jeg har full sympati med politiet som ikke har en lett jobb å finne ut av dette.

• Birger LangvannskåsBirger Langvannskås Innlegg: 4

hvorfor blir ikke ettersøknongen sendt på nytt av hagensaken

hvorfor blir ikke etterlysningen sendt på nytt i tv

hvorfor sender de ikke tv programmet vedr etterlysningen av lørenskogsaken på nytt

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.