kiel ferje ,,,covid 19 test ,,,og norsk idioti ,,på høyt plan ...

helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 574

la meg først starte med å si ,,at jeg elsker en tur med kiel ferja ,,bare det å kalle skuta ,,en ferje ,,er jo en feil i utgangspunktet ,,i realiteten er dette ett cruiseskip,,fra oslo til kiel hver dag klokken 1400..men nok om det ,,,for å dra i disse sinnsyke dager ,,må man vise frem bevis på at enten å ha tattvaksinen,,eller en negativ coronatest ,,som ikke er eldre enn 72 timer ,,alt dette er vel og bra ,,men nu starter galskapen ,,norsk helseidioti på sitt beste,,les verste ,,,jeg stakkbort til covid19 stasjonen på nordstrand for en test,,,nei de kunne ikke hjelpe ,,fordi man ikke blandet vaksinasjon og test ,,,good grief,,,ok hvor kan jeg testes ,,jo på mortensrudsveien 282,,jeg dro dit ,,på drop in time ,,alle var glade ,,ingen problem ,,så leste jeg oppslaget ved vinduet ,,vi kan dessverre ikke levere ut skriftlig dokumentasjon på at du har levert inn en negativ test ,,what the fuck ,,jeg skal til kiel til onsdag og de vil ha dok,,beklager ,,knurr,,,ok hva må jeg gjøre ,,dra til doktor drop in på sæter ,,ok jeg gjorde det ,,no problema ,,rett inn..kun 30 min ,venting ,,selv om de reklamerer med ingen venting ..så test ,,jada ,,dokumentasjon sendt til deg på e post ,,,som jeg kunne skrive ut hjemme ,,har ikke skriver ,,men jeg kan ta bildet av e post ,,ok,,,pris 1195 kroner ,,,den dagen jeg betaler 1195 kroner for en test ,,vil det snø i helvete,,farvel...og der står nu saga,,,makan til byråkrati og tullball ,,norsk idioti på høyt plan ...supperåd ,,og suppehuer..color line start en hutigtest ,,eller bli advokatmat..

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.