Dyr danmarksferie?

Erling ErvikErling Ervik Innlegg: 24

Dyr danmarksferie var overskriften hos Din Side, samtidig som de listet opp alt som var rimeligere i Danmark, nå som kronekursen er blitt noe mer "normal" igjen.

Vi hadde egentlig tenkt å ta en liten tur på en uke eller to til Danmark i år, men siden vi ikke kan kjøre gjennom Sverige blir det for mye styr. Normalt kjører vi til Gøteborg og tar ferga over til Jylland, men det kan vi jo ikke i år siden Norge tviholder på å ha grensen mot Sverige stengt.

Så da får vi nok nøye oss med noen dager på egen hytte (vi som er så heldige å ha det), og eventuelt en liten camping tur rundt i Norge, hvis været blir brukbart. Vi får se. Men ikke Danmark om ikke et under skjer og vi kan kjøre gjennom Sverige.

Hva gjør du hvis du bor på østsiden av Oslofjorden? (Bor du på vestsiden så er det jo en annen sak.)

Kommentarer

• Erik SteinslandErik Steinsland Innlegg: 25

Pass på så ikke "hyttepolitiet" hisser seg opp da ;)

Ferie i Norge har jeg ikke råd til, så hva jeg gjør nå er ingenting.

Er en av dem som tapte stort på betalt ferie som jeg mistet. Hovedproblemet her er att reiseselskaper og flyselskaper er fredet og klager en og maser på å få penger tilbake siden dem ikke har gitt betalt tjeneste. Så legger dem bare på. Og forsikringselskaper sier bare.. nei det skal du få av reisebyrådet og flyselskapet.

Så her blir det bare øl og grillpølser på kjøkkenet, sent i september...

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.