Støre får drahjelp fra nytt ektepar: LO og NHO skal satse på Grønn industri sammen.

Klimahysteriet!

Til de som tror at det er bare MDG som er ute på ville meningsløse veier, så tar dere feil! Veldig feil!

AP går på valg på å satse på "Grønn industri". LO er som kjent AP sin store pengesekk, og når NHO og LO går til sengs sammen burde alarmen gå!

Nå skal det bli fart i vindkraftutbyggingen i landet! En Vindturbin er alt annet enn Grønn! De enorme inngrepene i natur, ofte gjennom Myr-områder fører til utslipp av Metan. Metan er farlig som den er, men CO2 er en nødvendig plantenæring!

En vindturbin kan lekke olje og det er flere eksempler på at det har lekket ned i grunnen.

Rent vann er en knapphetsressurs på kloden.

Turbinene må av-ises om vinteren med samme kjemikalier som man bruker på flyplasser. Men det går rett i grunnen der Turbinene står, det blir ikke samlet opp slik som på flyplasser.

Turbinene flasser Giftig Epoxy hele levetiden som er ca. 15 år. Da har de produsert strøm ca 1/3 del av tiden. Når de må rives ned blir vingene gravd ned i bakken. Man kan ikke resirkulere Epoxy.

AP og flere av de andre partiene på Stortinget skal nå bruke mange titalls Mrd. på å stappe CO2 ned i havbunnen. Hvorfor vil normale mennesker spørre seg. Jeg har ikke svaret for jeg anser det hele som idioti!

Hvor er økonomien i dette? Dette er avhengig av subsidier fra deg og meg. Det lønner seg kun for de som er med på dette, men samfunnsøkonomisk er det meningsløst. De tror at andre land vil betale for å få stappe CO2 ned i bakken....

At kilmahysteriet har truffet mange som anser seg selv som gode og ansvarlige er det ingen tvil om! Når man får folk til å kjøpe CO2 Nøytral kullsyreholdig(CO2) flaskevann, da har de ikke forstått selvmotsigelsene eller fraværet av logikk som styrer dette.

Godt valg, Stem Demokratene

Bildet er stjålet fra Tore Tangen

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.