nsb ,,østbanen..hms,,konsulent,,flytoget,,og,,lille meg,,

helge hofsvanghelge hofsvang Innlegg: 606

jeg våknet nu,,holdt på å le meg i hjel,,drømte om saker og ting fra 1993,,,da jeg var ansatt i nsb ,,eiendom ,,på gamle østbanen...lang historie ..men skulle lage en brannvernprotokoll til brannvesenet ,,i forhold til rømningsveier og fandens olermor ,,dette er helt sant ,,så skrev jeg en 20 siders rapport ,,angåenda hms ,,og fikk sekretæren til min sjef å skrive dette ut på data ,,for min rapport var håndskrevet ,,som vanlig ,,,så sendte jeg den til generaldirektøren i nsb...5 hakk over min sjef ,,,i neste øyeblikk ,,ble jeg headhuntet til lededelsen i prinsensgate ,,for å utred flytoget ,,satt sammen med de store gutte ne...for å utrede flytoget ...spiste høye smørbrød ,,hver torsdag ,,sjefen for hele flytoget ,,var en dame fra india ,,supersmart ,,og der satt jeg ,,h,h, ..hva mener du ,,osv ,,muligens ..den eneste gangen ,,jeg gadd å koble inn hjernen ,,i hele arbeidslivet ,,og jeg har vært ,,der siden 1971 ,,harru ,,peiling ,,ærre no rart jeg ,,drækker ,,god natt ..eller god morgen ..som noen sier ,,,jeg ler meg i hjel..,

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.