er norge super forferdelig vondt land å leve i

mRmomRmo Innlegg: 28

vet de selger håndsprit i Tyskland for noen år siden til 1 euro

sikkert ikke noe drikke på da jeg foretrekker lettøl og koste meg masse med 95 % og 60& i årene da jeg ikke hadde lovt drikke de stjal alkohol og letet hverdag og fikk ikke lengre lovt å drikke det startet som 4 cl beger på søndagen da jeg jobbet begynte dem å presse meg med at jeg ikke fikk drikke siden sykehuset på stavanger haddet sagt til en på rimestad som eide hønehuset at jeg ikke fikk lovt altså direktøren fordi jeg jobbet dette gjalt hver dag og ble lovet betalt og de løyg som de fleste arbeidsplasser de ansatte en fyr som var fra polen og han fikk mindre betalt for han var utenlands mens eieren aldrig betalte for han døde bled headhuntet av proservice og de sa jeg holdt dem som gisler for de satt alene under jobbintervjuet før dem ville jeg skulle bo på lutsiveien 181 var der i 2 minutter bekke å betale 2 hundre tusen i året i husleie med 20 kroner timen. bodde på sus sitt hus der 2010 til 2015 fant ut at med å ha adrsessen i nabo kommunen kunne jeg flytte ut med å snakke stygt og sånt for dem haddet ikke ansvar flytte meg inn i ranshus i den andre kommune jeg bodde i så byttet jeg adressen før de fant hus å bo i til kommunen og de trodde jeg signerte på kontrakten så jeg slkulle vel betale 200 tusen i året i 10 20 år da de ville flytte meg. tiletter jeg bled 18 eller 27 26 noe sånt fant ut at jeg bled immune og drikker bare lettøl som jeg blir brisen av og dem igjen kjemper imot for jeg målte blodsukker etter en brus eller no0e påstod jeg bled syk av lettøl mens avtalen med fylkesmannen var 28 lettøl i uken etter jeg tok matregningen i søppla før den bled implentert i husleien som jeg ikke kunne avbryte den giroen med vergen. men uansett jeg vet om sitasjonen i helsevesenet der dem tar bøtter og svære tøystykker og skjuler filler som vann renner rett igjennom og holder folk fast som de gjorde på meg da jeg var 18 i 2009 og drukner folk i vann holder på munnen og nesen og heller over vann bare for å putte dem i beltesengen var på stavanger psykriatiske i 1 år. har og sån medie sensur på meg og dem prøvde ta 75% i husleie ifra nav dem prøvde eller tok 2.7 mil ut av personummeret og dem stjal nesten bilen min 2012 da jeg skulle betale det tilbake i form av heftelser og dem fikk meg til tvangsarbeid for internett nektet meg vin og såånt i årevis og tok 48917kroner i skatt av 96600 og påstod jeg betalt 7 tusen på skattlistene av 40 eller noe. de påstor bare folk legmeskrenkte en eller aen mens i realiteten blir hele bofelleskap tvangsinlagt på rad for betale dem luksuriøse ferrarier og dem stopper alt med skatt for ungå bitcoin og sånt for rane folk i 20 år hvis du bare signerer kontrakten dem kaster ppå deg før dem kommer med uttalige nødsparagrafer også videre vet hvordan man beholder bilen sin selv om banken har utestengt og bilen er under omregistrering helt nye bare først log in på statens vegvesen så bli der til du blir kastet ut hold nettleseren oppe og logg in med stengt kodebrikke når dem inviterer deg inn igjen så avbryt omregistreringen på helt ny bil så bruker dem døde personners bankider eller oppdiktet personummer med navn som ikke engang eksisterer bare for omregistrerere biler omregistrerere i hemmelige navn etterpå så truer nav om heftelser pga tap av eiendom hvis bilen ikke var registrert at du skylder beløpet for den var stjålet før den var levert om du snakker om det før det skjer at du ikke kan selge bilen før etter 12 år og de koser seg med vederlag på 200 000 i husleie som dem vil ha de neste 10 årene og omrulere personummer stjeler 10 år med saftige utbetalinger fra folketrygden og kommer med sine såkalte lovens strengeste straff over 18 åringer som ikke engang skal få kjøpe bitcoin men betale dem i 20 år i dems føkte hus med lightere i hengelåser bare for å bli 18 år med tvungen psykiske helsevern som dem har i mange år fordi dem ikke sover eller misførnøyd fordi dem tenner på hasj også videre med tvungen 50 % skatt hver måned og 100% innskud skatt på det du har kontant og setter inn sikkert derfor de skal ha bostøtten tilbake pga uriktig beløp til husbanken i søknad mens du har 500 kroner tjent i desember totalt etter husleien hele året

Kommentarer

• mRmomRmo Innlegg: 28

merkelig at ingen kommenterer mer sånt at regjeringen skriker om vederlag hvist dem ikke arbeider og at hele befolkningen tenker ja det var bare 400 000 i året jeg er jøde og blir brent når jeg blir gammel og fattig har aldrig eid en xbox eller history 2 tv pakke eller bil eller røyk eller øl eller mat elle rnoe av verdi som elsykkel bare jøder alle sammens

• mRmomRmo Innlegg: 28
    redigerte oktober 10

så altså mens norge velferd på 1 trillion kroner til befolkningen går 75% til kommunenene for at dem skatter til regjeringen og dem skal lage leirer hvor dem putter alle mellom 18 til 100 år for å ta nye 75% i husleie mens norgesbank banker jødene i pe3rsonummer og med mp politiet prøver kontrollere befolkningen i borgerkrigen og dem bruke 300 eller kansje 1000 på en pakke tobakk og spise det kjøkkenet har poteter og hardt kjøtt for overleve for å ha råd til netflix så ha vta og få 10 kroner timen skal ikke nordmen være nordmenn eksempel kjøpe katt til 10000 kroner og spise kebab og spille xbox eller må dem stjele en playstation og bruke ps now skal eldre måttelide som dem har i dag fremdeles 75% av pensjon og spise latterlig mat og ikke gå ut aldrig kjøpe ølen sin osv er det sån at eldre drikker øl bare fordi at dem ikke gjorde det da de var yngre at dem ikke haddet råd at dem aldrig bled fulle på noe. eksempel jeg som drikket en del i forbudstiden langt inn i 20 årene blir bare full på lettøl pga 95% 60% og annet skal ikke eldre. det er seriøst noe galt når dem kaller folk for alkoholikere bare for dem sover på stranden og blir solbrent neida det er alkoholisme og drikke mange liter vodka uten virkning for man bled vel fulle hvorfor skal staten nekte folk eller kommunene sykehusene i boliger i landet å drikke alkhol med tvungen husleie som vederlag asom dem bare øker til 75%

• Børre Bjerkland Børre Bjerkland Innlegg: 119

Stormoen er enig med deg

• Erik SteinslandErik Steinsland Innlegg: 28

"merkelig at ingen kommenterer"

Nei det er ikke merkelig når du har en setning på en A4 siders lengde.

Når du har kanskje ett punktum på ett så stort innlegg, ingen avsnitt eller mellom linjer.

Så blir det bare en vegg med skrift.

Prøv noen flere punktumer, kanskje en og annen komma.

Lag også gjerne avsnitt og linjemellomrom. Da blir det mye enklere å lese.

• Gudmund JohansenGudmund Johansen Innlegg: 2

Et forsiktig råd: Du vil bli tatt mer seriøst dersom du lærer deg noen enkle skriveregler i norsk. Når jeg leser slike innlegg, blar jeg som regel videre. Dette var et unntak.

Logg inn eller Registrer deg for å kommentere.